2010

Freedom @ Chinese new year 2010!

Eceh tajuk nak gempak je beb, tapi hakikatnya tak free mana pun.. HAHA! TIPU DIRI SENDIRI!! dan orang lain KALAU YOUALL PERCAYA LA!! Well, FreeDom-FreeDom jugak BEB! solat 5 waktu jangan lupa… Umm.. during this Chinese New Year I need study for my Ujian satu (1) nanti.. I still remember what my lecturer say..

Planning in Planning

Oh Tuhan dah masuk tahun 2010… =.=” Usia aku makin tahun makin naik.. aduhai la… *walaupunĀ 20 rasa makin tua* Memandangkan tahun baru dahpun masuk, planningnya nak ubah stail penulisan la *nak jadi rakyat biasa*… tapi ni bukan point utama hanya kata aluan.. HAHAHA! Berita gembira buat aku ialah insyaAllah jika ada rezeki aku dapat masuk …

Planning in Planning Read More »